نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با 58٪ عملکرد کلیه می توانم شانس این معکوس

"من یک بیمار نارسایی کلیه هستم و دکتر به من گفت که عملکرد کلیه من است تنها راه باقی مانده 58٪، من می خواهم به دانستن آنچه که انجام می دهد عملکرد 58٪ کلیه بدان معنی است برای من؟ و می تواند یک فرصت برای آن معکوس من؟ "
در واقع، بسیاری از بیمار نارسایی کلیه خواهد شد سوالات شبیه به این صورت می شود. در این مورد ما در بالا ذکر شد، این بیمار در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه است و کلیه او در حد متوسط ​​آسیب دیده.
با 58٪ عملکرد کلیه به معنی کلیه خود را نمی تواند مثل قبل کار می کنند، وجود دارد فقط سمت چپ 58٪ کلیه می تواند به طور معمول کار می کنند. که تقاضای او را به اقدامات در حال حاضر برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود، اگر درمان نشود، این بیماری را به مرحله 4 در یک سرعت سریع می گیرند، حتی 5.
آیا می توانم کلیه بیمار شکست با 58٪ عملکرد کلیه فرصت آن را معکوس می کنید؟
برای رک و پوست کنده، بیمار نارسایی کلیه با 58٪ عملکرد کلیه انجام می دهند می توانند فرصت آن را معکوس اما تقاضا آنها را درمان مناسب به موقع دریافت کنید. اگر آنها زمان مطلوب درمان از دست، آنها ممکن است این شانس را به آن معکوس در بیاورند. همانطور که می دانید، مرحله 3 مرحله حیاتی است، در این مرحله بافت کلیه ها به جای نکروز آسیب دیده، بنابراین ما می توانیم برخی از راه برای تعمیر آن بافت آسیب دیده را پیدا کنید. هنگامی که آن بافت کلیه می رود به نکروز، وجود نخواهد داشت درمان می تواند آنها را تعمیر.
چه نوع از درمان را برای تعمیر آن بافت کلیه آسیب دیده مفید است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از موثرترین درمان بیماری کلیوی، می تواند بافت کلیه آسیب دیده توسط ضد التهاب، ضد انعقاد، ضد ترومبوز تعمیر و بزرگ شدن رگ های خونی.
اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا چت با دکتر ما در واتساپ / وایبر، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: